>Top 5’imiz

>

Bu keyifli mim Ömer Tuna’nın annesinden gelmiş bana, ben de nereden gelecek diye bekliyordum açıkçası :)) Böylece İstatistik sayfasını da keşfetmiş oldum, oldukça keyifliymiş :)) Gelelim çok tıklanan 5’imize :))
  1. Eşleştirme kartları – Bunları hazırlarken ben de çok eğlenmiştim, sanırım herkesin dikkatini çekmiş.       Kimler yapabildi bakalım?
  2. Yatak Bariyeri – Sanırım çoğu insanın ihtiyacı, biz çok kullandık, hala daha kullanıyoruz. Kolay takılıp çıktığı için yazın yazlıklara da taşıdık.
  3. Gündönümü Çiftliği – Oğlumun sütleri sevgili Aysun’dan.
  4. Bebek mamalarında sadece kurşun mu var? – Çok keyifli bir yazı değil ama bilgilenmek gerekiyor, hele ki şimdilerde ilk fırsatta mama dayandıran doktorlara karşı!
  5. Egemen 1 yaşında – Bloğa ilk bu yazıyla başlamıştım, ilk yaş günlerinin ne kadar önemli olduğu buradan da anlaşılıyor değil mi? :))
Ben de bu mimi cevaplamak isterse eğer Aslıhan ve Filiz‘e göndermek istiyorum.

2 responses to “>Top 5’imiz

  1. >bende şimdi geçen ki montessori matematik yazılarını bekliyorum.

  2. >İnan fazla not almadım, ama aklımdakileri toparlayabilirsem yazmak istiyorum.

Yorum bırakın