>Kuzenler Buluşması

>

İki hafta önce pazar günü, uzun zamandır aklımda olan kuzenler buluşmasını gerçekleştirmek için kuzenlerimi bize kahvaltıya çağırmıştım,ama araya deviasyon ameliyatım girince yazmaya fırsatım olamadan, bu hafta da kuzenim Çiğdem bizi yemeğe çağırdı. Yine tüm kuzenlerle beraber çok keyifli bir akşam geçirdik.

Egemen Efeziya ile birlikte olmaktan çok mutluydu, birlikte oyun oynadılar, zaman zaman beni de çağırdı ama çok sık değildi. Bir ara Efeziya çizgi film izlemek istedi, Egemen’le bebaber baktım güzel güzel izliyorlar. Ben yanlarına gittiğimde Egemen’e çizgi filmdeki uzay karakterleri çok yabancı gelince sorular sormaya ve sıkılmaya başladı. Daha sonra aşağıya yanımıza geldiler, geç saate kadar hiç huysuzlanmadan çok güzel vakit geçirdi. Bir de evin küçük yaramazı Charlie vardı ki Egemen biraz ürktü ondan. Ama öyle ağlayacak kadar değil, sadece yakınına gelmesi onu huzursuz etti, ama Mehmet’in çabalarıyla akşam neredeyse Charlie’yi at yerine koyma pozisyonuna kadar gelmiştik :))

1 responses to “>Kuzenler Buluşması

  1. >Ne guzel bu bulusmalariniz. Bizim boyle bir bagimiz yok malesef. Hic aksatmayin olur mu?

Yorum bırakın